A Tesco elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért idén februárban drasztikusan csökkentette az online rendelésekhez adott bevásárlótáskák számát. Az áruházlánc február előtt összesen több mint 400 ezer táskát mellékelt a rendelésekhez havonta, de márciusban ennek alig több mint 40 százalékát, 164 ezer darabot osztott ki, a Föld napjáig pedig közel félmillió táskát spórol meg. A vállalat egy év alatt várhatóan 3 millió táskával kevesebbet ad a vásárlások mellé, így ezzel is hozzájárul a bolygó védelméhez.
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja. A Tesco környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve közel két hónapja csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldségeket és gyümölcsöket, a csemegepultos, illetve a vegyiárukat szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik.
A Tesco tavaly Magyarországon összesen közel 5 millió táskát adott online rendeléseihez, és átlagosan 9 táskában szállította ki a termékeket. A program elindulása óta a vásárlásokhoz adott táskák száma összesen 60 százalékkal, az egy vásárláshoz adott táskák száma pedig átlagosan 5-re csökkent. A vásárlók elköteleződését mutatja, hogy ¬– bár egyetlen kattintással kérhetnek bevásárlótáskákat rendelésükhöz ¬– a program elindulása óta 80 százalékuk választotta a táska nélküli kiszállítást.
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás az áruházlánc legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása, amelyet 2013-as indulása óta a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszt. A szolgáltatás Magyarországon Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és a városok vonzáskörzeteiben érhető el.
Forrás: Tesco
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja. A Tesco környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve közel két hónapja csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldségeket és gyümölcsöket, a csemegepultos, illetve a vegyiárukat szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik.
A Tesco tavaly Magyarországon összesen közel 5 millió táskát adott online rendeléseihez, és átlagosan 9 táskában szállította ki a termékeket. A program elindulása óta a vásárlásokhoz adott táskák száma összesen 60 százalékkal, az egy vásárláshoz adott táskák száma pedig átlagosan 5-re csökkent. A vásárlók elköteleződését mutatja, hogy ¬– bár egyetlen kattintással kérhetnek bevásárlótáskákat rendelésükhöz ¬– a program elindulása óta 80 százalékuk választotta a táska nélküli kiszállítást.
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás az áruházlánc legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása, amelyet 2013-as indulása óta a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszt. A szolgáltatás Magyarországon Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és a városok vonzáskörzeteiben érhető el.