Lezárult az idei őszi kerékpáros kampány, melynek összesítése szerint a tavaszi megmozdulásnál is aktívabbak voltak a résztvevők, megint több mint 400 ezer km-t tettek meg kétkerekűn, hogy eljussanak a munkahelyükre.
Közel 3000 csapat, 8,6 ezer ember vett részt szeptember elején az akióban, amellyel azt célozták meg a szervezők, hogy minél többen tegyék le az autót munkába járáshoz és használják inkább a kerékpárjukat. Az akció időtartama alatt így összesen 422.584 km-t tettek meg a jelentkezők, akik ilyen módon 67,197 kg CO2-kibocsájtástól kímélték meg a környezetüket, forintban kifejezve pedig közel 61 millió forintot spóroltak meg az autóhasználattal összehasonlítva.
A városok versenyében a résztvevők száma miatt abszolút listavezető Budapest mellett nyugati sikert hozott: a tavalyi spíler Debrecen mellett most Győr és Székesfehérvár húzott el, utóbbi a harmadik helyet szerezte meg Szeged után. A vállalatok versenyében a legnagyobb áramszolgáltató mellett több neves nagy cég is szép eredményeket mondhat a magáénak.