A cukiságfaktor teteje, de ez esetben fontos társadalmi küldetése is van: a Fondation de France elnevezésű francia alapítvány sikeres kampánya egy netes véleményformáló méh segítségével igyekszik befolyásolni a nemzetközi közvéleményt: mentsék meg minden lehetséges esközzel az éghajlatváltozás és a nagyüzemi mezőgazdaság következtében egyre inkább veszélybe kerülő méhkolóniákat.
A kampány alapja az együttműködésre buzdítás: ha a cégek támogatják a méhmentő kezdeményezéseket, az apró influenszer szívesen reklámozza termékeiket, szolgáltatásaikat (persze ha azok háttere nem ellentétes a környezetvédelemmel). Az e tevékenységből bejött összes pénzt a farmereknek szánt méhmentő technológiák bevezetésére fordítja a koordináló szervezet.De ebből a pénzből telepítenek új élőhelyeket és edukálják a termelőket a kemikáliamentes technológiák használatában.
A B-nek elkeresztelt új kis influenszernek saját Instagram oldala is van természetesen, a rendhagyó fotóknak - B kosárlabdázik, B egy kajakversenyen dukkol, B a párizsi utcákon festeget - máris több, mint 211 ezer követővel.