Elon Musk, a vállalat vezérigazgatója a Twitteren hozta nyilvánosságra, hogy le fogja leplezni legnagyobb és valószínűleg legköltségesebb elektromos járművét, egy elektromos meghajtású teherautót, amit októberben, Los Angelesben fog bemutatni.A Tesla teherautójának bemutatója és tesztvezetése október 26-án lesz, Hawthorne-ban. Megéri élőben megnézni ezt a szörnyeteget – tweetelte Musk.
A vezérigazgató több mint egy évvel ezelőtt már beszélt vállalata nagyteljesítményű teherautójának terveiről, de nem mondott semmi konkrétumot a vontatóerőről és a töltésenként megtehető maximális távolságról sem. A múlt hónapban a Reuters megírta, hogy a Tesla célja, hogy teherautója meg tudjon tenni 500 km-t egy töltéssel, azonban a Tesla elhatárolódott ettől.
A vállalat bevállalta, hogy felpörgeti legújabb elektromos autójának, a Model 3-nak gyártását is. Egy kisméretű crossover, aminek alapja a Model 3 lesz, még fejlesztés alatt áll, nagyjából két év múlva kerül piacra. A Tesla továbbá nyakig benne van nevadai gigagyárának építésében is, ami a világ legnagyobb akkumulátorgyára lesz.
A kínai, európai és kaliforniai szabályozók nagyon szeretnék, hogy a teherautógyártók zéró károsanyag-kibocsájtású járműveiből szélesebb választék legyen, így Musk időzítése épp megfelelő, azonban a Teslának így is erős versenytársakkal kell szembenéznie ezen a területen.
Mivel a Tesla üzemelteti saját raktárait és ügyfélszolgálati központjait is, a Palo Alto-i központú vállalat saját maga legjobb ügyfelévé válhat. Musk aligha bánná, hogy a vadonatúj Tesla járművek egy Tesla teherautó platóján kerüljenek kiszállításra, a szokásos dízeles kamion helyett – írta meg a Forbes.
Forrás: Autopro.hu | Kép: Electric Files
A vezérigazgató több mint egy évvel ezelőtt már beszélt vállalata nagyteljesítményű teherautójának terveiről, de nem mondott semmi konkrétumot a vontatóerőről és a töltésenként megtehető maximális távolságról sem. A múlt hónapban a Reuters megírta, hogy a Tesla célja, hogy teherautója meg tudjon tenni 500 km-t egy töltéssel, azonban a Tesla elhatárolódott ettől.
A vállalat bevállalta, hogy felpörgeti legújabb elektromos autójának, a Model 3-nak gyártását is. Egy kisméretű crossover, aminek alapja a Model 3 lesz, még fejlesztés alatt áll, nagyjából két év múlva kerül piacra. A Tesla továbbá nyakig benne van nevadai gigagyárának építésében is, ami a világ legnagyobb akkumulátorgyára lesz.
A kínai, európai és kaliforniai szabályozók nagyon szeretnék, hogy a teherautógyártók zéró károsanyag-kibocsájtású járműveiből szélesebb választék legyen, így Musk időzítése épp megfelelő, azonban a Teslának így is erős versenytársakkal kell szembenéznie ezen a területen.
Mivel a Tesla üzemelteti saját raktárait és ügyfélszolgálati központjait is, a Palo Alto-i központú vállalat saját maga legjobb ügyfelévé válhat. Musk aligha bánná, hogy a vadonatúj Tesla járművek egy Tesla teherautó platóján kerüljenek kiszállításra, a szokásos dízeles kamion helyett – írta meg a Forbes.