Folyamatosan bővül a hazai elektromosautó-töltők hálózata, Magyarországon jelenleg 580 töltőállomás üzemel. Az e-autózás virágzásával megkezdődött a fizetős töltés Magyarországon is.
Öt év alatt kilencszeresére nőtt az elektromos autók száma az Európai Unióban, Magyarországon még magasabb ez az arány, míg 2012-ben csupán 25-öt, 2017-ben már 1142 új autót jegyeztek be az EAFO (European Alternative Fuels Observatory) statisztikái szerint. Ezzel párhuzamosan a töltőállomások száma is nő, 2018-ban a magyar elektromos autó tulajdonosok már 500 normál- és 80 villámtöltőállomást, köztük pedig augusztus 15-től már 5 MOL Plugee elektromos töltőt is használhatnak. A cég augusztus 1-től Magyarországon elsőként fizetőssé tette szolgáltatását: a lassabb AC töltésért 1990 forintot, míg a gyorsabb DC töltésért 2990 forintot kell fizetni. Bár a kritikusok szerint a töltés fizetőssé tétele nem kedvez az elektromos autók iránti vásárlási kedvnek, még mindig megéri áramot tankolni.
Természetesen nagyban segíti az elektromos autók elterjedését, hogy ha nem csak a parkolás ingyenes, de a töltésért sem kell fizetniük a tulajdonosoknak. Ugyanakkor be kell látni, a töltőállomások telepítése és karbantartása nem olcsó mulatság, a megtérülés és az infrastruktúra további fejlesztése érdekében pedig előbb-utóbb elkerülhetetlen az elektromos töltés fizetőssé válása. A régióban kifejezetten jól teljesítünk az elektromos töltők számát tekintve: Csehország áll az első helyen, Lengyelország pedig csupán két állomással előz meg minket. Ám ami az elektromos töltés árszabását illeti, míg a régióban a kilowatt- vagy időalapú díjszabás az általános, a legtöbb töltőállomással rendelkező országokban az átalánydíjas töltés is megtalálható. Bár még távol vagyunk az Európában első helyen álló Hollandiától, ahol több, mint 34 ezer nyilvános töltőállomás üzemel, előremutató, hogy folyamatosan bővül a magyarországi e-töltő hálózat.