A CDP olyan non-profit szervezet, amely világszerte összegyűjti és közlésre bocsájtja a nagyvállalatok, különböző szegmensben tevékenykedő cégek fenntarthatósági adatait. A szervezet a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig osztályozza - és ritkaság, ha egy globális ipari szereplő háromszor is el tudja nyerni a legmagasabb minősítést. De azért van ilyen, mégpedig a kozmetikai iparban.
A CDP arra ösztönzi a vállalatokat és a kormányokat, hogy csökkentésék az üvegházhatást eredményező gázok kibocsátását, valamint, óvják Földünk vízkészletét és az erdőket. A szervezetnek évente 6 800 vállalat szolgáltat számukra adatokat, ezeket értékelik azt vizsgálva, hogy milyen hatással van környezetünkre a cégek tevékenysége. A L'Oréal egyike annak a két cégnek, amelyek „A” minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen. Ez az eredmény elismeri a L’Oréal kiemelkedő erőfeszítéseit, amivel a vállalat hozzájárult a klímaváltozás kockázatainak csökkentéséhez, elősegíti az erdőirtás visszaszorítását, illetve támogatja a fenntartható/felelőségteljes vízgazdálkodáshoz kapcsolódó fejlesztéseket.
Ahogy a környezeti hatásoknak az üzleti életre gyakorolt súlyossága egyre inkább nyilvánvalóvá válik, a jó minősítéseket kapott vállalatok lesznek azok, amelyek azt tűzik ki célul, hogy megoldásokat nyújtsanak, új piaci lehetőségeket ragadjanak meg és növekedjenek a fenntartható gazdaságba való áttéréssel egy időben. A CDP felsővezetésében azt vallják, partnereikkel együtt sürgősen fokozniuk kell a környezetvédelmi tevékenységeket, minden szinten, annak érdekében, hogy teljesíteni lehessen a Párizsi Megállapodás céljait és a Fenntartható Fejlődési Célokat (SDG-k). "Az üzleti világ lényeges szereplő ebben az átmenetben és az „A” lista vállalatai elhivatottak arra, hogy lényegesen hozzájáruljanak ezekhez a célokhoz.” - áll a CDP vezérigazgatójának a témáról kibocsájtott nyilatkozatában.