Az egész gyártási folyamatra kiterjedő, holisztikus megoldás nyerte a HEINEKEN Hungária Dobd a C-t! elnevezésű innovációs versenyének döntőjét. Ez nem esettanulmány, nem teszt és nem is szimuláció: Szabó Blanka és Szabó Dániel (BCE, CEU) javaslatából kézzelfogható valóság lesz.
A sörgyártás még inkább környezetbaráttá tételének jegyében hirdette meg a magyarországi felsőoktatási intézmények diákjainak a Dobd a C-t! elnevezésű, a teljes cégcsoport nemzetközi irányelveivel összhangban álló fenntarthatósági stratégiát követő versenyt a HEINEKEN Hungária 2018 tavaszán. A vállalat főiskolás és egyetemista diákoktól várt innovatív ötleteket arra, hogyan kerülhet még közelebb 2020-as vállalásához és lehet a világ legzöldebb sörgyártója. A döntőbe jutott csapatok a gödöllői Nemzetközi Természetfilm Fesztivál és Trash Art kiállítás 2018 keretei között prezentálták programjaikat az egyetemi szaktekintélyekből és vállalati vezetőkből álló zsűritagok előtt.
A bizottság Szabó Blanka és Szabó Dániel, a Budapesti Corvinus Egyetem, illetve a Közép-európai Egyetem hallgatóinak prezentációját tartotta a legjobbnak. A páros 360⁰-approach elnevezésű projektje komplex módon reflektált a sörgyártás különböző területeire, a szabványoktól kezdve az előállításon át a szállítmányozásig. Meggyőző előadásukban felhívták a figyelmet az újrahasznosítás kihívásaira is, kutatásaik alapján ugyanis a magyarok jelentős része csak alkalmanként, vagy soha nem gyűjti szelektíven a hulladékot. Az általuk kidolgozott megoldás nem csupán drasztikusan csökkentené a vállalat szén-dioxid kibocsátását, de jelentős költségmegtakarítást is jelentene, illetve arra ösztönözné a vásárlókat, hogy minél több üveget váltsanak vissza.