A héten a bemutatótermi avatón jelentette be a VPP energetikai vállalatcsoport, hogy karitatív akcióval is szeretne hozzájárulni a lakossági szemléletformáláshoz, ezért hagyományteremtő céllal karácsonyi karitatív kampányba kezd: ebben bárki ajándékozhat jelképes napsugarat, a valóságban napelempanel lesz belőle egy idősek otthonán.
FUZIA márkanévvel új fejezetet nyit a hazai lakossági- és vállalati napenergia-hasznosításban a kulcsrakész, innovatív megoldásairól ismert VPP Intelligens Energiaszolgáltató Zrt.
Minap Budapesten napelemes rendszerek bemutatására nyitottak meg egy show-room-t, ezen eseményen jelentette be a cég vezérigazgató-helyettese, Szalai Gyula, hogy "Ajándékozz napsugarat'" elnevezéssel kindul év végi karitatív kampányuk. Ennek lényege, hogy a csatlakozni kívánók szimbolikusan támogathatják, hogy a vállalatcsoport 2,5 millió forint értékű, 5,58 kWp DC teljesítményű, komplett napelemes rendszert telepítsen a Napsugár Idősek Otthonának épületére. Az érdeklődőknek mindössze annyi a feladatuk, hogy november 26. és december 23. között regisztráljanak a https://napsugar.fuzia.hu/ oldalon és Facebook profilképükkel lefoglaljanak egyet-egyet az 5 ezer napelemcellából. Utóbbiakat váltja majd át valóságosan a cég igazi napelem panelekké.