A Coca-Cola a 2013-tól bevezetett, Life nevű termékvonalával az egészségtudatos fogyasztókat akarta elérni, a zöld címkés Coca-Cola azonban nagy bukás lett, több országban is kivonják a forgalomból.
A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból, Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását.
A bukást több tényező okozhatta:
A Coca-Cola a Life termékek helyett a cukormentes üdítőinek, a Coke Zerónak és a Coke Lightnak a reklámozására koncentrál.
Forrás: Portfolio | Kép: Flickr
A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból, Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását.
A bukást több tényező okozhatta:
- A Coca-Cola gyorsan piacra akarta dobni a saját steviával ízesített üdítőjét, mivel a versenytársaknak is volt már hasonló a kínálatukban, ezért nem volt eléggé kiforrott a recept, sokan mellékízre panaszkodtak, és az első változatok cukortartalma is magas volt, ezen később módosított a Coca-Cola.
- Több országban sokáig tiltott volt a stevia használata, az engedélyezés utáni hype azonban gyorsan elmúlt.
A Coca-Cola a Life termékek helyett a cukormentes üdítőinek, a Coke Zerónak és a Coke Lightnak a reklámozására koncentrál.